Serviceportalen

Kontakta Support Intraservice

Telefon 031-368 68 00

Öppettider:
Vardagar 7-17
Akuta ärenden vardagar 17-22 och helger 9-15


Akuta ärenden är:

  • Åtkomstproblem till ditt staden-konto
  • Nätverksproblem
  • Skrivarproblem.

 

Ärenden som inte hanteras akut:

  • "Hur gör jag?"-frågor om applikationer och IT-utrustning
  • Beställning av behörigheter till system och applikationer
  • Övriga beställningar och felanmälningar.


Besöksadresser:

Rosenlundsgatan 4
403 31 Göteborg

och

Gårdavägen 2
(verksamhetsområde utbildning och välfärd samt dataskyddsombud)
412 50 Göteborg

Här finns vi

Hjälp och support

1. Gå till Mina ärenden.

2. Klicka på ett ärende för att komplettera. Skriv din fråga under fliken Händelser och välj Komplettera ärendet.

Intraservice skickar information via sms eller e-post vid större driftstörningar. Information skickas ut under kontorstid 8.00 - 16.30. All information publiceras även här på Serviceportalen.

Skapa ny prenumeration
Avsluta prenumeration

Under Mina ärenden och "Om mig" kan du ange ditt telefonnummer. Då slipper du att fylla i detta varje gång du gör en beställning.

${loading}