Serviceportalen

Driftinformation

Aktuellt

Historik

Har du bytt lösenord? Just nu kan det ta tid med synkroniseringen.

Har du bytt lösenord på ditt staden-konto och det inte fungerar att logga in så avvakta en stund och försök på nytt.

Status:
Startade: 15 Aug kl 13:48
Ska enligt avtal vara löst: 16 Aug kl 09:00
Senaste uppdateringen: 17 Aug kl 00:00

Beskrivning av problemet:

Just nu är det fördröjningar med synkroniseringar vid lösenordsbyten.

Har du bytt lösenord och det inte fungerar att logga in så avvakta en stund och försök på nytt. Om det fortsatt inte fungerar att logga in med ditt nya lösenord så prova att byt lösenordet på nytt.

Felsökning pågår.

Aktuell status:
2022-08-16 kl. 09
Samtliga problem är nu åtgärdade och tjänsten är i normal drift.

2022-08-15 kl. 15
Problemen med fördröjningar kvarstår. 
Det är för tillfället inte heller möjligt att byta telefonnummer på sitt staden-konto.
Åtgärder kommer utföras under kvällen för att lösa problemen. 
Nästa information kommer i morgon vid kl. 09






Fördjupad information:

Intraservice skickar information via sms eller e-post vid större driftstörningar.
Information skickas ut under kontorstid 8.00 - 16.30. All information publiceras även här på Serviceportalen.

Du ändrar själv din prenumeration

Genom att fylla i ett enkelt formulär kan du prenumerera eller ändra din prenumeration av driftinformation.

Skapa ny prenumeration

Avsluta prenumeration



${loading}