Intraservices tjänster

Införande av förmånsportal

Genom en kommungemensam tjänst i form som synliggör personalförmånerna i en portal, Förmånsportalen, och förenklar administrationen kan Göteborgs Stad bli en mer attraktiv arbetsgivare.

Stadens förvaltningar fick under hösten/vintern 2019 Förmånsportalen. Sedan januari 2020 pågår ett införande även på stadens bolag.

Om projektet

Här finns information om bakgrunden till arbetet och projektorganisationen.

Förmånsportal och bolag

I slutet av januari börjar införandet av Förmånsportalen för bolagen.

Införande och tidplan

Här kan du läsa mer om införandet och tidplanen.

Frågor och svar

Här får du svar på några frågor som du och dina medarbetare kanske funderar över.

Dokument

Här finns beslutsunderlag och projektplan.

Presentationsmaterial

Här finns ett bildspel som presenterar Förmånsportalen och projektet.

Kontakt

Christel Olsson, Intraservice

Telefon: 031-367 84 24
Mobil: 0722-55 78 94

E-post: christel.olsson@intraservice.goteborg.se

Postadress: 403 31 Göteborg

Besök: Rosenlundsgatan 4

Det har varit ett fel i den nya beställningssidan i Förmånsportalen som används av stadens administratörer. Felet fanns mellan 30 oktober 2020 och 14 januari 2021. 

Frågor och svar om incidenten


${loading}