Tjänsteerbjudande: Stöd i arbetet med förmåner- Utbildning
Kort beskrivning
Målgruppen för tjänsten är stadens HR-avdelningar och dess lokala redaktörer.
Behov/nytta
Tjänsten skapar förutsättningar för staden att säkerställa kvaliteten i arbete med förmåner.
Villkor
Aktuella utbildningar publiceras i Utbildningskatalogen. Utbildningarna är målgruppsanpassade. Alla medarbetare i Göteborgs Stad loggas på Utbildningsportalen med förenklad inloggning.
Här hittar du aktuella utbildningar (för förvaltningar): https://goteborg.luvit.se
För bolagens medarbetare och externa användare skapas ett användarkonto vid anmälan. Använd ingången https://goteborg.luvit.se/Extern
Öppettider
Öppen för stöd och hjälp | Öppen för nyttjande |
Kontakta Support Intraservice.
Ärenden via e-post och formulär tas emot dygnet runt och hanteras normalt under kontorstid. |
Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via ett IT-stöd är normalt öppet för nyttjande dygnet runt, sju (7) dagar i veckan, året runt. Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via personlig kontakt (ex. utbildning och konsultation) är normalt öppet för nyttjande under kontorstid om inget annat är överenskommet. |
Planerat underhåll | |
Datum för planerade servicefönster (driftstopp). |
Tillgänglighet och prismodell
Tjänstenivåavtal (SLA) | Prismodell |
Saknas för det aktuella erbjudandet. | Följande prismodell styr volym och fakturering: Kostnad per anställd. |
Planerat underhåll | |
Datum för planerade servicefönster (driftstopp). |