Tjänsteerbjudande: Stöd i arbetet med förmåner- Processledning
Kort beskrivning
Målgruppen för tjänsten är främst HR-specialister i förvaltningar och bolag.
Tjänsten innehåller ingen process, dock erbjuds en samordning av tjänsten som syftar till att samordna, kvalitetssäkra, utveckla och följa upp tjänsten - Stöd i arbete med förmåner.
Behov/nytta
Tjänsteerbjudandet skapar förutsättningar för en likställd hantering inom staden samt säkerställer kvalité i arbetet med förmåner.
Villkor
Öppettider
Öppen för stöd och hjälp | Öppen för nyttjande |
Kontakta Support Intraservice.
Ärenden via e-post och formulär tas emot dygnet runt och hanteras normalt under kontorstid. |
Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via ett IT-stöd är normalt öppet för nyttjande dygnet runt, sju (7) dagar i veckan, året runt. Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via personlig kontakt (ex. utbildning och konsultation) är normalt öppet för nyttjande under kontorstid om inget annat är överenskommet. |
Tillgänglighet och prismodell
Tjänstenivåavtal (SLA) | Prismodell |
Saknas för det aktuella erbjudandet. | Följande prismodell styr volym och fakturering: Kostnad per anställd. |
Planerat underhåll | |
Datum för planerade servicefönster (driftstopp). |