Tjänsteerbjudande: Rekrytering - Systemförvaltning
Kort beskrivning av tjänsteerbjudandet
Tillhandahållande av IT-stöd som stödjer stadens gemensamma HR-processer. IT-stöder för tjänsten är fn Visma Recruit.
I tjänsten ingår förvaltning och utveckling av IT-stöden samt hantering av ärenden via Intraservice support.
Behov/nytta
IT-stödet ska stödja utvecklingen för bättre och effektivare arbetssätt i processerna samt medverka till en ökad digitalisering.
Erbjudandet är ett standardiserat IT-stöd med färdiga lösningar för olika användargrupper med olika behörigheter.
Villkor för tjänsteerbjudandet
I den kommungemensamma tjänsten ingår IT-stödet Visma Recruit.
Öppettider
Öppen för stöd och hjälp | Öppen för nyttjande |
Kontakta Support Intraservice. Ärenden via e-post och formulär tas emot dygnet runt och hanteras normalt under kontorstid. |
Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via ett IT-stöd är normalt öppet för nyttjande dygnet runt, sju (7) dagar i veckan, året runt. Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via personlig kontakt (ex. utbildning och konsultation) är normalt öppet för nyttjande under kontorstid om inget annat är överenskommet. |
Tillgänglighet och prismodell
Tjänstenivåavtal (SLA) | Prismodell |
Saknas för det aktuella erbjudandet | Följande prismodell styr volym och fakturering: Kostnad per anställd |
Planerat underhåll | |
Datum för Planerade servicefönster (driftstopp) |