Tjänsteerbjudande: Rekrytering - Support e-post
Kort beskrivning av tjänsteerbjudandet
Målgrupper för tjänsteerbjudandet stöd i arbete med rekrytering är stadens HR-avdelningar, chefer och chefsstöd.
Behov/nytta
Tjänsteerbjudandet skapar förutsättningar för staden att säkerställa kvaliteten i arbetet med gemensamma HR-processer och IT-stöd.
Villkor för tjänsteerbjudandet
För att nyttja tjänsteerbjudandet krävs behörighet till aktuellt IT-stöd Visma recruit. IT-stödet är behörighetstyrd.
Idagsläget finns inget krav på utbildning eller licens för att arbeta i IT-stöden.
Intraservice hanterar ärenden under kontorstid 08:00-16:30 och prioriteras efter inkommet datum.
Gällande hantering av känsliga uppgifter så ligger ansvaret på kunden som skickar in ärenden.
Inkommer det bilagor med känsliga uppgifter raderas dessa i vårt ärendesystem.För att nyttja tjänsten krävs behörighet till aktuellt IT-stöd Nekksus. IT-stödet är behörighetstyrd.
Öppettider
Öppen för stöd och hjälp | Öppen för nyttjande |
Kontakta Support Intraservice.
Ärenden via e-post och formulär tas emot dygnet runt och hanteras normalt under kontorstid. |
Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via ett IT-stöd är normalt öppet för nyttjande dygnet runt, sju (7) dagar i veckan, året runt. Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via personlig kontakt (ex. utbildning och konsultation) är normalt öppet för nyttjande under kontorstid om inget annat är överenskommet. |
Tillgänglighet och prismodell
Tjänstenivåavtal (SLA) | Prismodell |
Saknas för det aktuella erbjudandet | Följande prismodell styr volym och fakturering: Kostnad per anställd |
Planerat underhåll | |
Datum för Planerade servicefönster (driftstopp) |