Personaluppföljning - Utbildning
Kort beskrivning av tjänsteerbjudandet
Målgrupper för tjänsteerbjudandet är stadens HR-avdelningar, chefer och chefsstöd. Förvaltningsspecifika medarbetarevisningar kan beställas av kund till förvaltningen.
Behov/nytta
Tjänsteerbjudandet skapar förutsättningar för staden att säkerställa kvalitén i arbetet med gemensamma HR-processer och IT-stöd
Villkor för tjänsteerbjudandet
Aktuella utbildningar publiceras i utbildningskatalogen. Utbildningarna är målgruppsanpassade.
Alla medarbetare i Göteborgs Stad loggas på utbildningsportalen med förenklad inloggning.
Här hittar du aktuella utbildningar (för förvaltningar): : https://goteborg.luvit.se
För bolagens medarbetare och externa användare skapas ett användarkonto vid anmälan. Använd ingången: https://goteborg.luvit.se/Extern
Öppettider
Öppen för stöd och hjälp | Öppen för nyttjande |
Kontakta Support Intraservice.
Ärenden via e-post och formulär tas emot dygnet runt och hanteras normalt under kontorstid. |
Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via ett IT-stöd är normalt öppet för nyttjande dygnet runt, sju (7) dagar i veckan, året runt. Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via personlig kontakt (ex. utbildning och konsultation) är normalt öppet för nyttjande under kontorstid om inget annat är överenskommet. |
Tillgänglighet och prismodell
Tjänstenivåavtal (SLA) | Prismodell |
Saknas för det aktuella erbjudandet | Följande prismodell styr volym och fakturering: Kostnad per anställd |
Planerat underhåll | |
Datum för Planerade servicefönster (driftstopp) |