Tjänsteerbjudande: Personaluppföljning - Systemförvaltning
Kort beskrivning av tjänsteerbjudandet
Tjänsteerbjudandet innebär tillhandahållande av IT-stöd som stödjer stadens gemensamma HR-processer.
Det utgörs av standardiserade IT-stöd, med färdiga lösningar för olika användargrupper med olika behörighetsnivåer. Dessa är för närvarande Nekksus personal (förvaltningarna) samt Bokksus (bolagen).
I tjänsten ingår förvaltning och utveckling av IT-stöden samt hantering av ärenden via Intraservice support.
Behov/nytta
IT-stödet bidrar till utvecklingen för bättre och effektivare arbetssätt i processerna och till en ökad digitalisering.
Villkor för tjänsteerbjudandet
IT-stöden förutsätter att personaldata finns i Personec.
Öppettider
Öppen för stöd och hjälp | Öppen för nyttjande |
Kontakta Support Intraservice.
Ärenden via e-post och formulär tas emot dygnet runt och hanteras normalt under kontorstid. |
Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via ett IT-stöd är normalt öppet för nyttjande dygnet runt, sju (7) dagar i veckan, året runt. Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via personlig kontakt (ex. utbildning och konsultation) är normalt öppet för nyttjande under kontorstid om inget annat är överenskommet. |
Tillgänglighet och prismodell
Tjänstenivåavtal (SLA) | Prismodell |
Saknas för det aktuella erbjudandet | Följande prismodell styr volym och fakturering: Kostnad per anställd |
Planerat underhåll | |
Datum för Planerade servicefönster (driftstopp) |