Tjänsteerbjudande: Karriärplanering och karriärutveckling - Handläggning
Kort beskrivning av tjänsteerbjudandet
Målgrupper för tjänsteerbjudandet handläggning i karriärplanering och karriärutveckling är stadens chefer och medarbetare.
Behov/nytta
Tjänsteerbjudandet skapar förutsättningar för staden att säkerställa kvaliteten i arbetet med karriärplanering och karriärutveckling.
Villkor för tjänsteerbjudandet
Öppettider
Öppen för stöd och hjälp | Öppen för nyttjande |
Kontakta Support Intraservice.
Ärenden via e-post och formulär tas emot dygnet runt och hanteras normalt under kontorstid. |
Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via ett IT-stöd är normalt öppet för nyttjande dygnet runt, sju (7) dagar i veckan, året runt. Tjänsteerbjudande som i huvudsak erbjuds via personlig kontakt (ex. utbildning och konsultation) är normalt öppet för nyttjande under kontorstid om inget annat är överenskommet. |
Tillgänglighet och prismodell
Tjänstenivåavtal (SLA) | Prismodell |
Saknas för det aktuella erbjudandet. | Följande prismodell styr volym och fakturering: Kommunbidrag |
Planerat underhåll | |
Datum för planerade servicefönster (driftstopp). |