Support för våra HR-system

Supporten tar emot frågor om alla personalsystem. OBS tänk på att använda mejladress support.intraservice@intraservice.goteborg.se

Skicka inte till Intraservices förvaltningsbrevlåda!

Som medarbetare ska du inte kontakta supporten utan vända dig till din chef eller systemadministratör/behörighetsansvarig.

Supporten för Personec

Du når oss på telefon 031-368 68 00 vardagar klockan 8–12, förutom på stängningsdagen då vi har öppet klockan 8–16.

När personec är stängt så är telefonsupporten stängd (se Personalingången för aktuella stängningsdagar).

Från och med 1 september är ni välkomna att höra av er på telefon med frågor även på tisdagar, onsdagar och torsdagar klockan 12.30–16.

Du når oss också via e-post vardagar klockan 8–16.30.

Telefon: 031-368 68 00

Öppettider

Telefonsupporten för Personec har följande öppettider:

Måndag–fredag, klockan 8–12

Stängningsdagar, klockan 8–16 (Se Personalingången för aktuella stängningsdagar)

Skicka gärna in dina frågor till Support Intraservice så kontaktar vi dig via e-post eller telefon för att så fort som möjligt kunna hjälpa dig.

Supporten för övrig HR – enbart mejl

Du når oss per mejl vardagar klockan 8–16.30.

Mejladress: support.intraservice@intraservice.goteborg.se

OBS! Ange alltid vilket personalsystem din fråga gäller i ärenderubriken.
Med rätt rubrik i mejlet kan supporten svara enklare och snabbare!

Länk till dokument om hur du skriver rätt rubrik