Vi hjälper dig med inköp och upphandling

När du behöver råd och stöd kring inköp eller upphandling kan du vända dig till kundservice på förvaltningen inköp och upphandling. Det kan handla om allt från hur du beställer i Proceedo, vilken leverantör du ska välja, hur du gör när det inte finns ett ramavtal eller hur du gör en förnyad konkurrensutsättning.

Ring 031 366 37 00

Mejla kundservice@ink.goteborg.se eller använd kontaktformuläret nedan.

Vi besvarar telefonen 9-15 alla vardagar med undantag för lunchstängt.

Öppettider

Måndag-fredag 9-15

Lunchstängt mellan 11.30-12.30

 

Kontakta kundservice

Steg 1 av 1 Påbörjat

Behandling av personuppgifter

Göteborgs Stad behandlar dina personuppgifter i enlighet med bestämmelserna i dataskyddsförordningen, DSF.
För mer information, se Så här behandlar kommunen dina personuppgifter

Dina uppgifter

Ansvar för temasidan

Förvaltningen Inköp och upphandling ansvarar för temasidan Inköp och upphandling. Det innebär att förvaltningen ansvarar för såväl innehåll som publicering av innehåll. 

Har du frågor eller ser du något som inte stämmer?

Ring 031-366 37 00 

Mejla kundservice@ink.goteborg.se eller använd kontaktformuläret på sidan.

${loading}