Vi hjälper dig med inköp och upphandling

När du behöver råd och stöd kring inköp eller upphandling kan du vända dig till kundservice på förvaltningen inköp och upphandling. Det kan handla om allt från hur du beställer i Proceedo, vilken leverantör du ska välja, hur du gör när det inte finns ett ramavtal eller hur du gör en förnyad konkurrensutsättning.

Ring 031-366 37 00 eller mejla kundservice

Följ vad som händer på ramavtalen på avtalsnyheter.goteborg.se

 

Beställa i Proceedo

Proceedo är Göteborgs Stads system för inköp och fakturor – ditt webbaserade stöd från beställning till betalning.

 

Senaste nytt om ramavtalen

Vad händer inom inköp och upphandling i Göteborgs Stad? Prenumerera på vårt nyhetsbrev så missar du inga nyheter.

 

Beställarutbildning online

Utbildningen för dig som gör inköp i Göteborgs Stad. Helt webbaserad  - gå när du vill och i din egen takt.

Handlingsplan för att höja inköps- och beställarkompetensen

Nu finns en plan för hur inköps- och beställarkompetensen i alla stadens nämnder och styrelser kan förstärkas. 

${loading}