Vi hjälper dig med inköp och upphandling

När du behöver råd och stöd kring inköp eller upphandling kan du vända dig till kundservice på förvaltningen inköp och upphandling. Det kan handla om allt från hur du beställer i Winst, vilken leverantör du ska välja, hur du gör när det inte finns ett ramavtal eller hur du gör en förnyad konkurrensutsättning.

Ring 031-366 37 00 eller mejla kundservice

Följ vad som händer på ramavtalen på avtalsnyheter.goteborg.se

Beställa i Winst

Winst är Göteborgs Stads system för inköp och fakturahantering – ditt webbaserade stöd från beställning till betalning.

Regler för upphandling

När du ska upphandla varor eller tjänster för din verksamhet är det viktigt att känna till de regler och lagar som gäller. 

Planerade upphandlingar

Vill du veta vilka ramavtalsupphandlingar som planeras kommande året?

Planerade upphandlingar 2018

Delta i avtalsgrupp

​Om du själv vill vara med och påverka innehållet i ramavtalen kan du vara med i en avtalsgrupp. Då har du möjlighet att vara med i hela avtalsprocessen, från förfrågningsunderlag till kvalificering och utvärdering.

Prenumerera på nyhetsbrev

Vad händer på ramavtalen? Vad är det senaste inom inköp och upphandling i Göteborgs Stad?

Öppettider kundservice

Måndag-torsdag 08.00-16.00 Fredag, samt dag före helgdag 08.00-15.00 Lunchstängt 11.30-12.30

Så mycket ekologisk mat köper vi

Göteborgs Stad köpte 2017 46 procent ekologisk mat. Målet är 50 procent. Är du nyfiken på hur stor andel ekologiskt kött vi köper in till Stadens kök? 

Tyck till om ramavtalen

Skicka gärna in dina synpunkter och önskemål till oss om hur ramavtalen fungerar i er verksamhet. Tillsammans ser vi till att avtalen täcker era behov.

Complementary Content
${loading}